Webgame - pravidla, bonz, reklamace, síň hanby

19. prosinec 2008 | 04.56 |

antimulti Většina hráčů odkaz Anti-Multi přehlídne nebo ignoruje a to se může stát zdrojem jejich budoucí problémů. Na tomto odkazu jsou totiž kompletní pravidla hry a jejich porušení se trestá buď výmazem účtu, flastrem (po určitý počet kol postih -20% na sílu armády a veškerou produkci) nebo v těch méně závažných případech pouze napomenutím (při dalším prohřešku ovšem už následuje rovnou flastr) Doporučuji si přečíst pravidla celá a hlavně podrobně. Občas se i člověk setká s tím, že dotyčný si jen přečte začátek a pravidlo nedočte do konce. A pak je tu samozřejmě skupina lidí, kteří pravidla porušují záměrně. Ale a je to už tak nebo jinak, může se Vám stát, že buď sami chcete porušení pravidla nahlásit nebo jste sami postihnutý za jejich porušení, tak na tomto odkazu najdete i další potřebné věci jako je Teplej bonz, Reklamace a Síň hanby.


Nahlášení podezření na porušení pravidel (Teplej bonz)

teplejbonz

Zde napíšete svoje podezření (nikoliv někomu z administrátorů nebo AM do pošty - v ní se tím nikdo zabývat nebude) a bonz se po odeslání zařadí do fronty za ostatní dosud nevyřízené bonzy. Zde rovnou upozorňuji, že urgovat bonzy nemá smysl. Vᚠbonz je zařazený ve frontě a nikdo ho přednostně řešit nebude. Ti co podali svůj bonz před vámi také čekají na jeho vyřízení. Typicky se řeší bonzy do 24 hodin, ale může se stát, že dojde k mírnému navýšení této doby a to v případě kdy je podáno opravdu hodně bonzů nebo jsou složitější na posouzení (vyžadují více času) A na závěr ještě dodám. Piště čísla zemí. Pokud napíšete název hráče nebo pouze jeho číslo účtu, dotyčný AM se musí zdržovat tím, že čísla zemí si stejně musí najít. Zkrátka obecně se při psaní bonzu trochu zamyslete a taky nezmatkujte. Občas se pak dotyčný AM musí zbytečně dotazovat hráče do pošty, na co že vlastně nebo vůbec na koho ten bonz vlastně podal (ano i to se stává)


Byl jsem smazán nebo potrestán (Reklamace a Síň hanby)

reklamace

sinhanby

Pokud byl Vᚠúčet smazán (máte založený nový - reklamační účet), je nejlepší navštívit nejdříve síň hanby a tam se podívat za co. Většinou to bývá za porušení pravidla jedna (mulák nebo logování do účtu), ale může jít i např. o porušení pravidla sedm atp. Pokud již Víte, za co jste byli smazaný nebo pokud jen reklamujete flastr, klikněte na reklamaci a vyplňte podle daných pokynů formulář a odešlete ho. Zde opět platí, že reklamace se zařadí do fronty za ty již podané a nemá smysl tedy je urgovat soudcům do pošty. Stejně tak pokud již Váši reklamaci převzal. Sám Vás bude do pošty kontaktovat a případně položí doplňující otázky. A stejně tak nemá smysl psát přímo AM do pošty po výmazu nebo trestu. Ty Vás stejně odkážou na reklamaci a pokud jíž reklamaci máte podanou, tak AM s Vámi stejně nic nevyřeší. Nemají k reklamacím přístup a ani neví čím a jakým způsobem se u soudce hájíte (nebo chcete hájit). Soudce má k dispozici ty samé nástroje jako AM a vidí tedy proč Vás dotyčný AM smazal nebo za co jste dostali flastr. Jen na závěr dodám, že s reklamačním účtem (založeným po výmazu) se samozřejmě neodehrává.

Zpět na hlavní stranu blogu

Anketa

Hodnocení

1 ˇ 2 ˇ 3 ˇ 4 ˇ 5
známka: 5 (1x)
známkování jako ve škole: 1 = nejlepší, 5 = nejhorší

Komentáře

RE: Webgame - pravidla, bonz, reklamace, síň hanby hry zdarma 31. 08. 2011 - 11:56